Logistiek bediende

administratief bediende

Introductie

Voor een klant uit Genk zijn wij dringend op zoek naar logistiek personeel.

Jouw verantwoordelijkheid

  • Je voert de dagelijkse werkzaamheden van het magazijn uit
  • U bent verantwoordelijk voor de in- en uitstroom van goederen
  • U bent gedeeltelijk verantwoordelijk voor het vervoersplan
  • U bent verantwoordelijk voor de facturering van de betaling
  • Je stuurt mede de magazijnmedewerkers aan
  • Je staat garant voor een heldere, oplossingsgerichte communicatie met het verkoopkantoor
  • Je bewaakt de kwaliteit, organisatie en winstgevendheid van het magazijn
  • Je verricht ongeveer 80% van de administratieve werkzaamheden en 20% van de magazijnwerkzaamheden

Jouw profiel

  • U kunt beter een logistiek diploma hebben
  • U moet ervaring uit de eerste hand hebben op de afdeling magazijn of logistiek. Maar er kan natuurlijk iemand zijn die enthousiast de school verlaat!
  • Klantgerichtheid is belangrijk voor jou
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels (geschreven en gesproken)
  • U kunt normaal op uw pc werken (Office, voornamelijk Excel)
  • Je bent gedreven
  • Je hebt een “onzin” -houding
  • Je bent flexibel en resistent
  • U kunt de prioriteit goed instellen
  • U kunt beter een heftruckvergunning hebben

Ons aanbod

  • Na een geslaagde overgangsperiode is er kans op een vast contract
  • 37-uurs contract per dag, één rotatie per dag
  • Groeimogelijkheid

https://www.administratieve-medewerker.be/p/administratief-bediende-taken-en-skills.html