administratief bediende
Introductie
Voor een klant uit Genk zijn wij dringend op zoek naar logistiek personeel.
Jouw verantwoordelijkheid
- Je voert de dagelijkse werkzaamheden van het magazijn uit
- U bent verantwoordelijk voor de in- en uitstroom van goederen
- U bent gedeeltelijk verantwoordelijk voor het vervoersplan
- U bent verantwoordelijk voor de facturering van de betaling
- Je stuurt mede de magazijnmedewerkers aan
- Je staat garant voor een heldere, oplossingsgerichte communicatie met het verkoopkantoor
- Je bewaakt de kwaliteit, organisatie en winstgevendheid van het magazijn
- Je verricht ongeveer 80% van de administratieve werkzaamheden en 20% van de magazijnwerkzaamheden
Jouw profiel
- U kunt beter een logistiek diploma hebben
- U moet ervaring uit de eerste hand hebben op de afdeling magazijn of logistiek. Maar er kan natuurlijk iemand zijn die enthousiast de school verlaat!
- Klantgerichtheid is belangrijk voor jou
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels (geschreven en gesproken)
- U kunt normaal op uw pc werken (Office, voornamelijk Excel)
- Je bent gedreven
- Je hebt een “onzin” -houding
- Je bent flexibel en resistent
- U kunt de prioriteit goed instellen
- U kunt beter een heftruckvergunning hebben
Ons aanbod
- Na een geslaagde overgangsperiode is er kans op een vast contract
- 37-uurs contract per dag, één rotatie per dag
- Groeimogelijkheid

|